top of page

Kijk, luister, voel ...



Het uiten van emoties is natuurlijk en wenselijk. Lucht lekker op toch?En kijk je ook of de reden dat je je boos of verdrietig voelt wel waar is? Of je echt zeker kunt weten dat wat je gelooft écht zo is? En welke redenen worden er bij gehaald om je overtuigingen te rechtvaardigen? Meestal gaat het in de trant van; ik ben boos,teleurgesteld of verdrietig omdat jij .... omdat ik.... of omdat deze situatie.... (vul maar in..) Je kunt ergens emotioneel óver zijn,of je gevoel van onmacht en je gevoel er geen grip op hebben aannemen, er bij blijven en jezelf hierin dragen. Dan kun je zien dat wat je gelooft nooit echt waar kan zijn en dat je plaatjes hebt gemaakt over hoe de ander, de situatie of jijzelf zou moeten zijn. De pijn ligt dan precies op het punt waar het plaatje niet klopt met de realiteit. En een gevecht met de realiteit ga je niet winnen. Kijk maar...  


Recente blogposts

Alles weergeven

Opmerkingen


  • LinkedIn Social Icon
  • Instagram
  • Facebook Social Icon
  • Youtube
  • TikTok
Sonja Elferink – systemisch opleider en begeleider familieopstellingen in De Rijp
CRKBO_Instelling.jpg
Sonja Elferink – Opleider familieopstellingen en spiritueel coach in De Rijp

Sonja Elferink

M.C. van Voordenstraat 22

1483 GB De Rijp

06-460 438 33

sonja@spiritueelcoach.nl

Vanaf 3 augustus 2026:

M.C. van Voordenstraat 1

1483 GB De Rijp

bottom of page